Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Evita | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany29.04.2005 @16:42:17 ostatnio na stronie05.02.2013 @02:32:06

Witam!!! Zajmuję się pisaniem wierszy i czasem opowiadanek, do wielkich form nie jestem stworzona. Przynajmniej na razie nie mam czasu i cierpliwości... Robię czasem też zdjęcia, maluje i rysuję, a tu są wyniki moich prób...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu760454
digarty13 komentarze1357 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+regnar    02.09.2009 @09:13:02
dzieki
~brownSugarEye    22.08.2009 @01:04:30
.merci!!!
_______
.viva la kakao! .if you want to make god laugh,tell him about your plans
+regnar    26.07.2009 @20:10:10
dzieki
~AchnaW    11.07.2009 @23:52:55
dzięki
_______
^Tymotek    02.06.2009 @16:37:52
na pewno sie zdarzaja, inaczej chocby ludzka wiara dawno temu legla w gruzach!
^Tymotek    27.05.2009 @15:31:34
wole wierzyc ze jest w nas samych nz w roslince, niemniej zycze bys znalazla te czterolistna
~DemonMathiel    27.05.2009 @11:09:55
Dziękuję za świetne komentarze
_______
Life is good, skateboarding is better...
+regnar    25.05.2009 @21:25:36
dzieki
~Sarachmet    23.05.2009 @16:40:14
dziękuję
_______
Życie jest stanem umysłu...

+regnar    21.05.2009 @15:15:12
bo to zimna malo optymistyczna wioska hehe

dzieki
+regnar    18.05.2009 @11:25:54
Jesli wiec bedziesz miec dola, a za oknem ponuro, to zapraszam na profil :D
+regnar    18.05.2009 @01:16:47
dzieki az tak bije po galkach? :D
+regnar    14.05.2009 @21:47:21
dzieki
~zAxx    14.05.2009 @20:44:34
<dziękuje>
_______
| Just Like You Imagined |
~DemonMathiel    11.05.2009 @18:18:45
Nie to,żebym się na tym jakoś znał....
_______
Life is good, skateboarding is better...
~DemonMathiel    10.05.2009 @22:01:48
Dziękuję
_______
Life is good, skateboarding is better...
~dirka    09.05.2009 @10:29:46
ale Pasi wie że nic nie musi
~kasiczka2314    04.05.2009 @21:55:50
Również dziękuję za wgląd
+regnar    27.04.2009 @22:12:41
eee tam wspaniale ale dzieki milo slyszec :D
+regnar    27.04.2009 @01:43:57
dzieks jeszcze raz :D
+regnar    26.04.2009 @00:24:55
danke
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt